ÄR DU VÅR SÄLJANDE MARKNADSASSISTENT?

Klappar ditt hjärta för fina miljöer och att ha roligt på jobbet? WTC Göteborg är kontorshotellet med det lilla extra. Sedan 1989 har vi funnits vid Korsvägen och alltid haft ett uppskattat koncept. Efterfrågan ökade och för några år sedan slog vi upp dörrarna till vår andra anläggning på trendiga Teatergatan. Idag nätverkar över 200 företag och 700 personer i våra lokaler. Vi är ett litet men expansivt bolag med en spännande resa framför oss. Vill du vara med och bygga framtidens arbetsplatser? Bli en del av WTC-gänget!

Om tjänsten Säljande Marknadsassistent

Som Säljande Marknadsassistent får du en central roll i sälj och marknadsteamet. Du jobbar tätt ihop med vår säljchef som du också delar kontor med (för övrigt WTCs snyggaste kontor!). Denna roll andas smarketing vilket betyder mycket inflytande i organisationen och variation i dina arbetsuppgifter. Du är kreativ, affärsmässig och en grym teamplayer. Det blir du som sätter standarden för WTC Göteborgs ansikte utåt då du sköter större delen av vår interna och externa kommunikation. Tillsammans med säljchef och operativ chef är du med från ax till limpa i marknad och säljprocessen. Vi sätter stort värde i din personlighet och vilja att lära. Ditt långsiktiga uppdrag är att ständigt stärka WTC Göteborgs varumärke och bidra till ökad försäljning!

Vi söker dig som…

…alltid vill göra ditt bästa och samtidigt ha roligt på jobbet! Du älskar sociala medier och är grym på digital kommunikation. Några av dina ess i rockärmen bör vara kunskap inom InDesign, Photoshop, WordPress eller liknande verktyg. För att lyckas i denna roll ser vi även att du har en fallenhet för skriftlig kommunikation, gärna säljande. I rollen ingår även aktivt sälj i form av inspirerande visningar och förhandlingar där du driver mot affär.  Du är strukturerad, strategisk och kan jobba mot deadlines. Gillar du sociala sammanhang? Bra! Tillsammans med övriga teamet är du med och utvecklar events i världsklass.

Våra önskemål till dig:

  • Du gillar att lära dig nya saker!
  • Relevant eftergymnasial utbildning eller likvärdig erfarenhet
  • 1-2 års erfarenhet av arbete med marknad och/eller sälj
  • Kunskaper i Photoshop, InDesign, Google Analytics, WordPress

Start: Omgående

Plats: WTC Göteborg Korsvägen

Omfattning: Tillsvidare anställning om 75-100%

Lön: Månadslön

Kontakt: Säljchef Pia Eklund pia@wtcgoteborg.se

Telefon: 031 83 69 00

Sista ansökningsdatum: 2018-11-19

Intervjuer sker löpande så välkommen in med ditt CV och personliga brev redan idag.
Pia Eklund – Säljchef
pia@wtcgoteborg.se

KONTAKTPERSON

Skicka din ansökan eller kontakta mig om du har frågor om tjänsten eller WTC Göteborg

PIA EKLUND

SÄLJCHEF

VI SÖKER EN SERVICEKOORDINATOR/RECEPTIONIST

Kontorshotell med gedigen erfarenhet av kontorslösningar och företagsanpassade tjänster. WTC Göteborg har funnits vid Korsvägen sedan 1989 och har ett mycket uppskattat koncept för företag. Vi värnar om det personliga mötet och flexibiliteten, där våra hyresgäster väljer fritt från vårt stora utbud av kontorslösningar och servicetjänster. Idag representerar vi 200 företag vid våra två anläggningar i Göteborg. Vi har en gemensam reception, flertalet lounger och mötesrum för olika typer av möten och events.

Vi söker en servicekoordinator/receptionist som vill arbeta extra hos oss vi sidan av studier eller liknande. Tjänsten är en timanställning vid behov och tillträde önskas omgående. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som har en genuin känsla för service och ett stort intresse för våra hyresgäster. Du kommer att ingå i receptionsteamet på WTC Göteborg, avdelningen består idag av ett flertal receptionister samt en receptionsansvarig.

Vi söker dig som har:

Erfarenhet inom reception, konferens, restaurang, café eller liknande serviceyrke. Du har ett serviceorienterat arbetssätt och är noggrann och ansvarsfull som person. Du har en positiv inställning och ett öga för detaljer. Vi vill att du har goda kunskaper i Office-paketet samt behärska svenska och engelska i tal och skrift.

Arbetsuppgifter

  • Ge service åt våra hyresgäster
  • Tillsyn av våra gemensamma kök och allmänna utrymmen
  • Underhåll av kaffemaskiner
  • Servering av konferensfika
  • Post och pakethantering
  • Möblering inför events och konferenser

Intervjuer sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag.
Mia Meriläinen – Operativ Chef
mia@wtcgoteborg.se

KONTAKTPERSON

Kontakta mig om du är intresserad av att veta mer om
World Trade Center Göteborg eller möjliga samarbeten.

MIA MERILÄINEN

OPERATIV CHEF

INTRESSERAD AV VÅRA KONTOR i GÖTEBORG?


All rights reserved 2018 - World Trade Center Göteborg | Powered by GO MO Group AB
FORGOT PASSWORD ?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.