Härliga kontorsgrannar

FLEXIBLA COWORKING SPACES I GÖTEBORG

För dig som söker smidig coworking i Göteborg är det till oss du ska vända dig. På vårt kontorshotell arbetar du mitt i City med Göteborgs pulserande evenemangsstråk precis utanför porten. Boka möten i våra designade mötesrum, arbeta i våra delade kontor och trevliga miljöer och nätverka med andra hyresgäster på våra populära events och nätverksträffar. Vi erbjuder en härlig arbetsplats med över 200 sköna företag att göra affärer, luncha och nätverka med.

COWORKING SPACES

Hos oss väljer du den coworkinglösning som passar just dina önskemål och behov. Läs mer om våra olika tjänster här nedanför och tveka inte på att kontakta oss om du är nyfiken på att veta mer.

COWORKING PÅ WORLD TRADE CENTER GÖTEBORG

Office Lounge

Office Lounge är en flexibel coworkinglösning som passar perfekt för dig som önskar en central och attraktiv företagsadress, med möjlighet att arbeta när det passar dig.

Hos oss har du tillgång 24/7, vilket är perfekt för dig som söker en flexibel arbetsplats i en modern miljö. Kom och gå som du vill och slå dig ner i någon av våra trevliga lounger eller ta ett telefonsamtal i något av våra telefonrum. Hos oss blir du en del av vårt stora nätverk och bjuds in till våra trevliga events och nätverksträffar. Har du ofta möten? Självklart bokar du våra designade mötesrum till bästa medlemspris och med flexibla bokningstider.

  • Nyckelbricka för in- och utpassering dygnet runt
  • Postbox och en representativ adress för besök och möten
  • Företagets namn i vår entré samt vid receptionen på våning 7
  • Mötesrum till medlemspris
  • Inbjudan till events och nätverksträffar
  • Förmånliga medlemsrabatter hos våra samarbetspartners

Pris: 1 495 kr/ månad.

Skrivbordsplats coworking Göteborg

Skrivbordsplats

Hyr en skrivbordsplats i ett öppet kontor som du delar med andra intressanta företag. Med denna smidiga tjänst får du bland annat en representativ adress mitt i City, möjlighet att boka möten i våra designade mötesrum, tillgång till fritt wifi, städning och ett privat, låsbart skåp. Som hyresgäst hos oss på World Trade Center Göteborg blir du en del av vårt stora nätverk och minglar med andra sköna företag på nätverksträffar och populära events.

  • Nyckelbricka för in och utpassering dygnet runt
  • Postbox och en representativ adress för besök och möten
  • Företagets namn i vår entré samt vid receptionen på våning 7
  • Arbetsplats i öppet rum som delas med andra hyresgäster
  • 4 timmars fri bokning i våra mötes- och seminarierum varje månad
  • Eget låsbart skåp
  • Bemannad reception
  • Inbjudan till events och nätverksträffar
  • Förmånliga medlemsrabatter hos våra samarbetspartners

Pris: 2 695 kr/mån

Entré kontorshotellet World Trade Center Göteborg

Postbox

Vi erbjuder företag en attraktiv företagsadress med lyxiga mötesmöjligheter mitt i centrala Göteborg. Med en postbox hos World Trade Center Göteborg får du din post levererad hit och tillgång till våra mötesrum vilka du bokar till förmånliga priser. Självklart blir du inbjuden till våra gemensamma events och nätverksträffar där du kan knyta nya kontakter och skapa möjligheter till fler affärer.

POSTBOX

  • Postbox med en representativ adress för besök och möten
  • Tillgång till mötes- och seminarierum till avtalspris (295 kr/timme)
  • Medlemsrabatter hos utvalda samarbetspartners
  • Inbjudan till event och nätverksträffar

Pris: 925 kr/mån

Reception kontorshotell World Trade Center Göteborg

Postbox Plus

Vi erbjuder företag en attraktiv företagsadress med lyxiga mötesmöjligheter mitt i centrala Göteborg. Med Postbox Plus hos World Trade Center Göteborg får du utöver din post levererad hit även ditt företagsnamn i vår entré och reception. Du får tillgång till våra mötesrum vilka du bokar till förmånligt medlemspris. Självklart blir du inbjuden till våra gemensamma events och nätverksträffar där du kan knyta nya kontakter och skapa möjligheter till fler affärer.

POSTBOX PLUS

  • Postbox med en representativ adress för besök och möten
  • Företagsnamn på skyltar i entré och reception
  • Tillgång till mötes- och seminarierum till avtalspris (295 kr/timme)
  • Medlemsrabatter hos utvalda samarbetspartners
  • Inbjudan till event och nätverksträffar

Pris: 1125 kr/mån

Hyr kontor över dagen

Office per Day

Office per Day | vardagar 8.00-17.00

Office per Day är den optimala lösningen för dig som önskar hyra ett kontorsrum mitt i Göteborgs City – när det passar dig. Dagskontoret är tillgängligt vardagar 8.00-17.00 och bokas genom vår reception på 031-83 69 00.

  • Eget kontorsrum på Mässans gata 10 med fritt wifi och tillgång till gott kaffe
  • Halvdag 8.00-13.00 eller 13.00-17.00 – 375 kr (inkl. moms)
  • Heldag 8.00-17.00 – 700 kr (inkl. moms)

Pris: från 375 kr

Delat kontor 1 dag/veckan

Hos oss har du möjlighet att hyra ett låsbart kontor en dag i veckan, exempelvis på måndagar. Med denna tjänst får du tillgång till ett skrivbord och låsbart skåp, en representativ adress och möjlighet att boka möten i våra designade mötesrum. 4 timmars fri bokning ingår i mötesrummen varje månad.

  • Tillgång till eget kontor 1 dag/vecka, exempelvis måndagar
  • Postbox och en representativ adress för besök och möten
  • Eget låsbart skåp
  • Nyckelbricka för in och utpassering dygnet runt
  • Bemannad reception
  • 4 timmars fri bokning i våra mötes- och seminarierum varje månad
  • Inbjudningar till events och nätverksträffar
  • Förmånliga medlemsrabatter hos våra samarbetspartners

Pris: 1 895 kr/mån

KONTAKTPERSON

Är du nyfiken på en ny kontorslösning? Vi hörs!

PIA EKLUND

FÖRSÄLJNINGSCHEF

INTRESSERAD AV COWORKING PLATSER?


FORGOT PASSWORD ?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.